bread workshop in Karuna’s day

Ahir ens vam trobar una colla d’amics de fa molts anys, que en portem uns quants veient-nos almenys quan s’acosta Nadal, ens expliquem les novetats, ens meravellem de com creixen els nens, ens animem… i sobretot passem un gran dia a casa d’una parella de la colla que tenen un centre de nutrició i teràpies naturals on s’hi respira un molt bon ambient.

Aquest any em van demanar que fes un taller de pa, de pa de veritat, del de menjar. Vam preparar panets de lacasitos, de nous i formatge, de pesto, de tomàquets secs i alfàbrega, de pipes, de llavors…

P1050376P1050377 I com a sorpresa els vaig preparar uns “premis” que es van repartir després de dinar-nos els pans.

P1050361Les caixes contenien uns punts de llibre (amb goma: així valen tant pels  llibres electrònics com pels de sempre, els de paper) amb una miniatura de barra de pa o de pa rodó, en argila polimèrica, que vaig fer seguint (més o menys) aquest tutorial (ja que era el primer cop que m’atrevia amb les miniatures).

Pels dos nanos, que van fer el pa de lacasitos, també hi va haver premi (bé, gràcies a la insistència del meu fill: “mama, jo també vull un panet de fimo”, i així, dissabte al matí, ell mateix em va ajudar a fer els dos premis, dos penjolls amb una barra de pa, les marques de la barra indiquen l’edat del propietari ;-)). El petitó de la colla no va tenir panet de mentida, però els va provar tots, els de veritat.

P1050362

Deixa un comentari

