pixelated surprise

Una sorpresa. Un regal d’aniversari. Moltes felicitats Eli. 

Un conjunt fet amb la tècnica de la murrina pixelada (pixelated retro cane de Bettina Welker) combinada amb textures. S’han acabat fregant i polint algunes parts de les peces per a què contrastin, al tacte i a la vista, les parts suaus i brillants de les texturitzades.


Anuncis

2 pensaments sobre “pixelated surprise

  1. Gràcies per passar-vos per el meu bloc!
    He vist que teniu cosetes molt xules per ací! Aquest conjunt és molt bonic, m’agrada la combinació de formes i textures que heu triat :). Jo per fi m’he comprat un extrusor i estic esperant que arribe a casa per poder provar coses noves i atrevir-me amb la tècnica retro 😀 .
    Una abraçada

  2. Moltes gràcies. La veritat que amb l’extrusor és com fer màgia. Tant la tècnica retro normal (Klimt a vegades s’anomena també) com aquesta, la pixelated retro són senzilles i espectaculars. Ja veuràs com tindràs èxit. Esperem veure les teves creacions aviat! Una abraçada.

Deixa un comentari

